lördag 11 april 2009

Första gången i Lund








Nu är vi och hälsar på i Lund och det är första gången för mig. Vi bor hemma hos farmor. Sigrid har haft feber och kusin Viktor har varit här och lekt och gosat lite med mig. Annars tycker jag det är mysigt att ligga och sova i vagnen när vi är och handlar på Nova där jag redan varit tre gånger sen vi kom i onsdags.
Igår var vi på fest hos Henrikssons, och det konstiga var att det var i stort sett samma gäng där som brukar dyka upp på kalasen i Stockholm. Kofi och jag gymmade lite tillsammans, och Selma busade med mig när jag satt i babysittern. Sigrid hade det också bra och lekte nästan hela kvällen med en stor tjej som inte riktigt hängde med när "dockan hade gjort kula".
Idag blir det stort familjekalas här hemma hos farmor. Kanske hinner vi en sväng på Nova också. Glad påsk!

Inga kommentarer: