torsdag 2 juli 2009

Filmad


Jag har varit på BVC och blivit filmad. Dom gjorde en film om vårdföretaget Carema och mamma fick en biobiljett för besväret. Jag fick godkänt på 6-månaderskollen. Nu väger jag 8,1 kilo och är 65 cm lång. Min skalle är lite osymmetrisk eftersom jag mest gillar att ligga åt ena sidan.

Igår var Sigrid hos Ada och vi andra gick och beställde en ny soffa. Det blev en brun-grå 4-sits som hela familjen får plats i. Sen gick vi på indisk restaurang. Det var flott att mamma och pappa hade fixat barnvakt åt Sigrid så att vi tre kunde gå ut och äta själva i lite lugn och ro.
Mamma köpte en fläkt idag, nu är det varmt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tully has put assistant Coach bags
and men's Coach Poppy
in charge of getting the Flames ready for Thursday's opening match. The Coach Madison
was sitting on a couch in the basement of her row house. One of the athletes asked with a laugh if the Coach Luggage
was expecting.
Among a huge range of daidaihua
present in the market. lida slimming
makes weight loss easy and quick. Though there may be enormous companies introducing slimming capsule
. This is exactly what slimming capsules
do. Also there is no need to cut down on food while you are taking lida
regularly. lida daidaihua
detoxify your body thereby expelling all the harmful toxins in your body.