lördag 19 december 2009

Nya plagg

Äntligen har jag fått lite nya kläder! Det har varit lite dåligt på den fronten ett tag, och inte blev det bättre av jag var dålig i magen och behövde byta flera gånger varje dag. Efter ett par dagar med långa pass i morgonrocken tyckte familjen att jag blev jättefin i mina nya grejer. Brallorna köpte vi i Hamburg.

Idag ska vi plocka fram pulkan, handla lite julklappar och så ska Sigrid på kalas. Jag blir 11 månader idag, och då ska man väl summera utvecklingen. Jag sover nästan 12 timmar varje natt, älskar hemlagad mat och kan gå med vagnar. Fram tills nu har det inte spelat nån roll om jag är hos mamma eller pappa, men nu vill jag ibland helst vara hos mamma. Fast när det gäller pratet vill jag inte säga mamma, jag säger bara pappa.

Inga kommentarer: