lördag 11 december 2010

Julpyssel




Det har varit utvecklingssamtal på dagis för mig och Nora. Om både mig och Nora sa dom att vi är ledartyper och vi äter väldigt bra. Och annars är jag mest intresserad av pyssel och alfabetet . Nora har julpysslat så att hon blev alldeles rosa i håret.

Jag har ordning på min chokladkalender, men för Nora har det spårat ur. Hon slet upp massa luckor och käkade upp chokladen så det är inte många bitar kvar nu. Idag ska jag gå och köpa en julklapp till Nora. Det är lite svårt att hålla isär vad man själv vill ha och vad man ska köpa till någon annan. Jag hoppas att det finns snöskakisar med mumin där jag ska handla.
Den här helgen ska vi börja med julbaket och så ska vi gå på två glöggkalas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är rediga tag Nora för så gjorde farmor också när hon var liten. Då fanns det förståss inget godis i men jag var nyfiken på vad det var för bild så då gluttade jag.

Kram på er för nu ses vi snart julklappssäcken börjar bli full
kram från farmor