fredag 29 juli 2011

Bad och radhusliv








Här hos mormor är det är bad på längden och tvären. Poolen och stranden, och Sigrid kan inte låta bli att köra ett varv i bubbelkaret inomhus också. Jag har lärt mig att flyta själv på djupt med en badring nu. Poolens 25 grader är för kallt för pappa, han springer längs Vänern stället.

Igår var vi på restaurang med Oliver och Sebastian. Jag fick välja efterrätt själv från menyn med bilder och valde spökglass. Idag har vi träffat Frisco som Sigrid är kompis med, men jag är lite rädd och vågar inte klappa. Fast när vi åker bil sjunger vi om en liknande hund, "Jag mötte Lassie". Vi gillar det här med radhus, Sigrid och jag går in och snackar med grannarna så fort vi hör att dom är där. I morgon åker jag hem själv med mamma och pappa, Sigrid är nöjd att hon ska få stanna kvar själv hos mormor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så kul ni har det med så mycket bad och spökglass. Kan ni inte skicka ner lite sol till farmor?