onsdag 17 augusti 2011

5-årsfirande



Jag har fyllt år! Firandet drog igång redan tidigt i lördags tillsammans med farmor och mormor. Finfina paket, blommor och spettekaka (som Nora blev väldigt förtjust i). Nora fick också ett par paket, bland annat fick vi matchande klänningar som mormor sytt.







Senare på eftermiddagen kom det massa släkt och vänner som festade och firade med mig på gården, vid lusthuset. Det blev som vanligt ett toppkalas med bra väder, spring runt gården och pinata.

Idag, på själva födelsedagen, väckte Nora mig med kram och puss och så fick jag ännu mer Lego, tejp och ett akvarium som lyser. Vi hann käka lite tårta på kvällen innan både jag och Nora somnade ovanligt tidigt efter allt ståhej.


Tack till alla som gratulerat mig på olika sätt nu när jag blev 5!

Inga kommentarer: