måndag 20 augusti 2012

Födelsedagshelg





Jag har haft en kanonbra födelsedagshelg. Farmor och jag kom med tåget i torsdagskväll efter roliga dagar hos henne. På min födelsedag fick jag gå och käka på kina vid lunch och sen valde jag sushi till middag. Jag har fått så mycket presenter, bland annat en ny dockvagn, klocka, filmer, skolväska och prinsesslakan. Nora fick bland annat en Playmobil polismotorcykel och har totalt snöat in på alla brandbilar och andra räddningsfordon som hon sett i katalogen. I lördags kom drygt 30 gäster och firade mig ute på gården. Jättekul var det. Alla vi barn lekte runt på hela gården, de vuxna stod lite mer stilla men verkade också ha kul. Sen sprang pappa som vanligt Midnattsloppet och de som orkade hängde i fönstren och kollade. Dagen efter studsade mormor, farmor och mamma iväg till en utställning, och vi andra stannade hemma och vilade.Tack till alla som har uppvaktat mig!

Idag var det skolstart. Det verkar bra, det ska bli kul att vara där lite längre i morgon och utan förälder.

Inga kommentarer: