onsdag 30 maj 2007

70-tal




Idag vaknade jag redan vid kl 05. Jag låg och småsjöng ett tag i min säng så att mamma och pappa också skulle vakna. Mamma kom och bytte min blöja och sedan fick jag ligga i mammas och pappas säng och riva lite i tidningen. Eftersom jag tog ett skönt bad igår kände jag mig riktigt fräsch med en ny blöja.


Efter att mamma gått till jobbet och jag tagit min lilla morgonlur gick pappa och jag iväg mot Götgatan för att titta på regnkläder till pappa. Några sådana blev det dock inte. Vi hann även med att gunga och leka i snadlådan i Skånegläntan. Trots att vädret var lite dåligt var det ganska mycket folk där idag. Bl.a hade vi sällskap av Mark Levengood med barn vid gungorna.

Pappa har fått för sig att jag gillar saker som låter. Vi gick därför till Kalikåaffären vid Skanstull där pappa köpte en trätrumpet och en trämaraccas. Rena rama 70-talet. Dom var ganska kul att leka med i allafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sigrid!

Här kommer en hälsning från Anki.
Vad kul att kunna följa dina dagar på nätet. Hoppas vi ses snart!
Kram Anki