torsdag 31 maj 2007

Med blöja i Högdalen




Idag har vi varit på äventyrsbad i Högdalen. Det var Kettil, Hector, Johan, Hannes, pappa och jag som åkte. Först gick jag och pappa ut för att köpa badblöja. Pappa tyckte inte att dom hade några coola på Babyplanet så vi gick till Mariahallen och köpte och köpte engångs. Efter det åt pappa pizza och jag grönröra och sedan bar det av med tunnelbana mot Högdalen. Det var jättekul att plaska omkring bland grodor och sköldpaddor som sprutade vatten. Vattnet var dessutom så varmt att pappa också kunde bada. Det roligaste var när vi var i en djup basäng där pappa körde omkring mig på en madrass. Efteråt var jag så utmattad att jag somnade direkt när jag satte mig i vagnen. Ikväll skall Kettil och Gilda passa mig för mamma och pappa skall på bio.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sigrid!
Mamma tittar in på din blogg från jobbet.
Simma lugnt!