lördag 12 april 2008

Jag har besök





Igår kom farmor hit till Stockholm. Hon var med och hämtade mig på dagis igår. Som vanligt fanns det gott om paket i resväskan. Jag fick bland annat ett litet instrument som jag spelade Bä bä vita lamm på. När vi skulle läsa den nya boken ville jag bara läsa Höjdarna. Den är min favoritbok nu. Den handlar om Franke, Luleå, Ester och Lipton bladnd andra. Idag åkte mamma och pappa och tittade på kakel, och farmor och jag lekte i Tanto och promenerade omkring. Sen träffades vi på ett ställe där vi käkade japanskt. Det bästa var efter maten när jag fick lördagsgodis. Efter lunch gick vi hem och då kom mormor och morfar och deras kompisar och fikade hos oss. När jag sov middag riggade pappa upp det nya TV-spelet. Dom stora bowlar och håller på. Pappa åker på storstryk när han tävlar mot farmor och mamma.

Inga kommentarer: