lördag 14 juni 2008

Köket








Det har varit massa gubbar i vårt kök den senaste tiden. Dom kommer tidigt på morgonen, och mamma och pappa är jättenyfikna vad som hänt när vi kommer hem från dagis. Nu är det nästan klart, det är bara bänkskivor som saknas. Det är lika bra att det är regnigt i dag, för vi ska vara inne och packa upp kökskartonger för hela slanten. Pappa håller på och dammsuger i dom nya kökslådorna nu.
I veckan har vi varit hemma hos Hector. Jag testade olika fordon som finns på hans gård. Vi blev lite osams om vem som skulle få ha trehjulingen. Jag har tuffat till mig, och lämnar inte ifrån mig grejer till Hector bara för att han är större än mig. Ni ser ju på bilden vem som som vann kampen. Ibland tar mamma och pappa fram gruppfotot från dagis, och då talar jag om vad alla barn heter, för det har jag koll på nu. I morse när mamma och pappa läste tidningen i sängen fick jag lite lugn och ro och satte mig i soffan och åt pizzasallad med en stor sked.

3 kommentarer:

Anonym sa...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

Anonym sa...

To the owner of this blog, how far youve come?You were a great blogger.

Anonym sa...

All I can say is nothing because your blog is not interesting to read.