tisdag 28 oktober 2008

En kompis i puffen





Helgen slutade väldigt bra med att Hector kom förbi på söndagmiddag. Vi hade kul med pussel och lego och så visade jag den nya Höjdarfilmen. Hector hade inte sett dom förut, men han fastnade direkt för Franke, Luleå, Lipton o gänget.
Jag fick ju en ny voppa för ett tag sen, och ni undrar kanske hur det gick. Jag var inte så jätteintresserad av den här hemma, men mamma tog med den till dagis och där funkar den bra på vilan. Så nu är den där hela tiden, och den gamla har jag hemma. Mamma och pappa är glada över att slippa flytta voppa fram och tillbaka varje dag.
På torsdag ska jag och pappa åka till Lund och vara där över helgen. Mamma stannar hemma och ska ha både pysselkväll och glamourfest och gå på Henrik Schyffert när vi är borta.

Inga kommentarer: