tisdag 5 maj 2009

Öppna förskolan


När jag är hemma ligger jag gärna i mumingymmet, och annars tycker jag det är roligt att vara ute och träffa folk på t.ex. luncher, möten eller fester. Igår blev det dubbelt upp för jag var både på Öppna förskolan och på möte. Jag var yngst bland barnen på Öppna förskolan och mamma var nog yngst bland föräldrarna. Vi var med på fika och sångstund och det går vi nog på igen för det var kul. Sen var vi på möte på Sigrids dagis för att få information om hur det går till när hon ska börja på avdelningen med de stora barnen. Den 26 maj blir hon och hennes kompisar hämtade av de nya lärarna och så går de tillsammans upp till Äventyret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nora och Sigrid!

Ser fram emot att se er i Hamburg nästa vecka. Jag kan, smart som jag är, redan säga alla era namn.

/Kusin Frida