torsdag 4 juni 2009

Morgonpigg


Sigrid har börjat sova längre på morgnarna, men det jämnar ut sig för nu vaknar jag riktigt tidigt istället. Om mamma försöker ligga och dra sig gör jag morrljud så att hon inte kan somna om, så det är lika bra att gå upp vid halv sex och ansluta till pappa som sitter i köket med kaffe, tidning och numer även laptop.
Mamma och jag är själva hemma i helgen. I morgon ska vi till IKEA och köpa en stolsdyna till mig och spana på lite grejer till nya lägenheten. Sen ska vi piffa till det sista innan visningen. Ola och Fredde har passat mig två gånger när mamma gått till dagis, och jag har stått väldigt mycket i centrum då. Sigrid verkar se fram emot dagens tågresa med pappa och sina farbröder (vill sitta brevid Ola) och hon ville dra iväg till farmor redan igår.

Inga kommentarer: