lördag 1 maj 2010

Dagis

Nu har jag börjat på dagis! Dom första tre dagarna var pappa med men sedan har jag varit på dagis själv i två dagar och det har gått jättebra. Jag har inte saknat mamma och pappa alls. Sigrid som går på en annan avdelning ser man inte så mycket på dagarna.
Jag tycker det är roligt att leka i sandlådan som jag inte gjort så mycket innan och det är kul att leka med dom andra barnen. Jag är minst men det finns några barn som bara är lite äldre än jag. I början tyckte jag det var lite konstigt när vi skulle vila. Jag hade ingen lust att vila och ville hellre hoppa omkring på madrasserna och ta dom andra barnens nappar. Dom senaste dagarna har jag dock sovit riktigt länge på vilan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk lilla Nora att du redan är så stor du kan gå till dagis. Du ser ju ut att tycka det är kul. Lycka till. Hoppas att du och Sigrid får en fin 1:a maj och att ni får ballonger av mamma och pappa. Det hör till.
Kram från farmor