fredag 21 maj 2010

Feber och Gröna Lund





Det var lite konstigt på dagis idag, för plötsligt kom mamma och väckte mig på vilan. Sigrid fick feber efter lunch och behövde gå hem, så då blev jag också hämtad tidigt. Äntligen fick mamma se hur det går till när jag sover med jättehönan på magen, under filten.


Förra helgen avslutades på Gröna Lund. Sigrid åkte massa karuseller, jag satt helt stum i vagnen och bara kollade på allting som snurrade och lät. Sockrvadd imponerade inte på mig, men Sigrid verkade gilla det. Jag fick gå in i en helt händelselös Pettson & Findus-trädgård när mamma och Sigrid susade runt i tekopparna till hög musik.

1 kommentar:

Unknown sa...

Unlike added artist characterization hermes bags
, simple claws on the birkin
will accomplish you dribble at how able-bodied it enhances the all-embracing attending of a simple berkin bag
.
This article explains how to construct a relatively complex BROOKLYN BRIDGE
application, a photo album, with BROOKLYN BRIDGE DVD
. We also illustrate the various features that BROOKLYN BRIDGE DVD COLLECTION