onsdag 21 juli 2010

Badkrukan


Vi är hemma och mellanlandar en kortis i Stockholm innan vi drar vidare till Kolmården och ett par dagar i Valdemarsvik med kompisar. Efter tåg tur o retur Stockholm - Lund är nog mamma och pappa rätt glada att vi åker bil i morgon.
Vi hade det varmt och roligt i Lund och alla ställen vi var på under Skåne-veckan. Jag blev rätt förtjust i vår nyaste kusin Klara. "Bäbi, bäbi!" tjatade jag och hängde rätt mycket runt henne när hon var med. Annars har jag börjat med tvåordsmeningar och jag är samma sort som pappa när det gäller vattenaktiviteter. Jag är kruka och går helst bara i med ett ben.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, så tomt och tyst det blev när ni hade åkt. Ingen Nora som ville ha "loj" och sitta på stor stol och äta frukost. Ingen Sigrid som frågade om vi skulle åka till kolonin och plocka rosa blommor. Kul med ytterligare en kolonientusiast.

Kram från farmor