söndag 18 augusti 2013

Sju



 


Sommarens bästa kalashelg går mot sitt slut. I onsdags kom jag och mormor hem från Kristinehamn, och sen har det rullat på med roliga grejer. Farmor kom hit och det har varit Cohen på Globen för vissa, kinarestaurang, lekpark och ostbricka med farfar, Eva, Rolf och Stina. Sen var det äntligen lördag och min födelsedag! Jag fick paket på morgonen och hann prova bland annat skateboarden och mikrofonen innan festen på gården drog igång. Jag hade pinata och fick massa fina presenter av kompisar som jag inte sett på länge. När pappa sprang förbi vårt hus sent på kvällen hade Nora och jag somnat för längesen. Idag har jag gjort egna kylskåpsmagneter, lekt med nya playmobilhästarna och läst i nya böcker. Nora älskar att slå in paket och passar på nu när det finns massa papper och snöre överallt. Tack till alla som uppvaktade mig på min 7-årsdag!

Inga kommentarer: