fredag 1 juni 2007

Ny leksak

Idag har vi varit på Skånegläntans öppna förskola. Där kan man grilla korv och hamburgare på fredagar för en billig peng. Pappa grillade två burgare men jag fick ingen av dom. Jag fick mild thaigryta. Sedan gungade vi lite medan pappa, Kettil och Johan diskuterade om det var fredagar eller torsdagar dom hade våfflor på Blecktornsparken. Sedan bar det av till ringens köpcentrum där pappa skulle köpa batterier till kameran. Det glömde han. Inga bilder idag alltså. Istället köpte han en sladd för att kunna spela iPod genom den vanliga stereon. Plötsligt somnade jag och när jag vaknade var vi hemma. Pappa höll på att koppla in sladden till stereon och jag ville hjälpa till. Pappa gav mig en snusdosa att leka med istället. Dom är ganska kul dom där dosorna.

Det gick bra för mig igår hos Kettil och Gilda. Jag och Hector somnade i samma spjälsäng och dom andra tyckte vi var sååå gulliga.

Inga kommentarer: