onsdag 23 januari 2008

Lite bättre nu


Ni undrar kanske hur jag mår, och jag börjar faktiskt repa mig nu. I natt sov jag i spjälsängen som mamma och pappa burit in till sitt sovrum, fast när jag vaknade låg jag visst i stora sängen. När Apoteket öppnade gick mamma och jag dit och köpte en termometer. Det går ganska fort att kolla tempen, och det är tur för jag gillar inte att ha den där manicken i örat. Jag har nog inte haft nån feber idag, så jag är lite piggare nu. Jag har lekt med mammas gamla dockskåpsmöbler och så provade jag pulsvärmare på eftermiddagen. I morgon ska pappa vara hemma med mig, för jag är inte riktigt i form för dagis än.
Jag kan ett nytt ord nu. Äpple. Frukt och djur är det jag är mest intresserad av, och lägger märke till i TV-program och ute på stan.

Inga kommentarer: