fredag 4 januari 2008

Rum för barn







Vi var på Rum för barn idag igen. Jag blir glad så fort jag kommer över tröskeln där och springer iväg själv. Helst vill jag vara i bruna rummet, för där är det inte så många bäbisar ivägen. Men vi småttingar ska helst hålla oss i gula rummet. Där grejade jag lite med ett spel och lekte i kojan. Albin var med, men han är lite för liten för att vara med på mitt bus. I bruna rummet finns roliga trappor och ramper och kanor som jag gillar att gå lös på. När vi var klara tog vi lunch på en restaurang på Kulturhuset. När jag käkat färdigt klev jag upp och ner i en trappa och hojtade HEJ på några barn massor av gånger, som om jag ägde stället.


1 kommentar:

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.