måndag 26 januari 2009

Film med råttan




Johan, Marika o Harriet var här igår för att hälsa på oss och speciellt för att träffa Nora. När jag och Hannes var bäbisar hade dom en filmklubb som även Kettil o Hector var med i. Filmklubben fick ta ned skylten när vi blev för stora och det tog bortåt tre timmar att kolla en vanlig långfilm för alla avbrott med matningar och barn som röjde runt. Jag kollade en av mina favvofilmer igår, Råttatouille. Det gäller ju att ha matchande sällskap när man avnjuter film. Det blanka i mitt ansikte är en halvburk läppglans som jag smorde in.

Idag är jag hemma från dagis. Jag sov över 12 timmar i natt, och var lite febrig och missnöjd när jag vaknade. Nu har jag ätit lite och pysslat, så det lutar åt att jag är på benen som vanligt imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla gumman!
Farmor tycker att du är lite för liten för att börja med läppglans.
Om 2 veckor kommer jag och hälsar på dig och lillasyster.

Stor kram till dig och krama Nora från farmor