torsdag 5 februari 2009

Engelska



Det var extra roligt på dagis idag. Först var jag med på rörelsen, och sen var jag med på engelska. En kille på min avdelning har modersmålsundervisning, och för att det ska bli lite drag på engelskapasset behöver det vara med nåt mer barn. Så jag fick vara med och prata engelska.
Häromkvällen var vi och hälsade på Kofi som föddes 10 dagar före Nora. Jag fick en snygg klänning i asiatisk stil i present när vi var där, och så åt jag massa korv, smågurkor och after eight.
På väg hem från dagis idag gjorde jag en snöboll som jag la i frysen när vi kom hem. Idag gratulerar jag kusin Viktor som fyller år. Hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, hallå! Det ser ju ut som om Sigrid håller på att äta upp sin snöboll?! Mamma Maria du måste ge ungen mat i stället... Vad har man sagt om att äta gul snö? Minns du inte det? Nora ser ut som en nöjd bebba där på filten.