söndag 16 augusti 2009

Festhelg


Jag är lite trött idag för jag hade fest igår. Släkt och kompisar var ute på gården där det vankades mat och lek på lekparken. Pappa skötte fiskdammen. I mina paket fick jag kläder, bilar, tejp, pärlor, paraply och filmer och mamma och pappa fick tre ex av Brunners "Hornsgatan". Jag somnade nån gång efter 10 när pappa stuckit i väg till Midnattsloppet.


Det har varit fullt ös här sen i fredags då Frida, Erik, Mareike och farmor checkade in. Vi har varit i Bergsgruvan, cyklat på balkongen och fått den nya soffan. Idag ska jag gå och äta lasagne med mormor och morfar. Tack till alla som firat att jag fyller tre! Och imorgon på själva födelsedagen drar det igång igen med paket från mamma, pappa och Nora och födelsedagstårta.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Sigrid för en kul fest och ett jättestrot grattis idag på din riktiga födelsedag. Hipp hipp hurra och stor grattiskram från farmor

Annette sa...

Grattis Sigrid önskar Vera, Ivar, Selma och deras mamma och pappa

Anonym sa...

Siggan!
Jag hoppas att du noterade att även din favvo-onkel Manke dök upp en stund. Känner mig exkluderad...
/Favvo Onkel Manke