onsdag 5 augusti 2009

Vi packar ihop Zinken



Fint väder och sista veckan på mitt sommarlov men jag har mest varit inne idag och lekt med Nora medans mamma packat kartonger. Pappa har fått uppdraget att måla matsalen. Vi har varit där och kollat och det blir nog flott sen när kristallkronan, den orientaliska mattan och bordsuret kommer på plats. Mörkt lila, ett ganska djärvt färgval (tyckte nog Hjördis som jobbar på Börjes Färg), men en kunglig färg är det säger pappa om någon undrar. Jag fick prova att rolla lite på väggen och hade gärna stannat och hjälpt till mer. Allt ska packas ihop här i trean, och nästa gång bloggar vi från ny adress.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste jag heta "min nya kusin" Det är ju ändå snart 2 år sedan jag fick namnet Frida.

Ser fram emot att ses nästa vecka.

/Frida