lördag 7 juli 2007

Farmor



Det är många som vill komma och hälsa på mig nu. Farmor kom igår, och hade med sig fina paket. Böcker, pyjamaser och en boll med ljud. Helena från London tittade också in. Hon hade köpt jeansklänning och en t-shirt till mig. Jag lärde mig att resa mig upp igår, så det blev en väldigt intensiv eftermiddag och kväll med alla nya grejer och alla lekkompisar.

När jag badade i morse hände en liten olycka. Badet tog slut väldigt abrupt och pappa ryckte ut med städgrejer. När det bruna var borta ur karet fick jag duscha. Sen drog vi ut på långpromenad med farmor. Vi käkade lunch på Norr Mälarstrand och sen fortsatte vi till Stadshuset för att kolla på Ben och Anna som gifte sig där. Jag kände inte så många i bröllopsgänget, men Erik o Mareike var där, och det var kul. Jag viftade med flagga och klappade i händerna precis som bröllopsgästerna. Sen promenerade vi hem, och jag somnade i hissen.

Inga kommentarer: