onsdag 11 juli 2007

Ny solhatt


Jag har ändrat en del på mina sovtider de senaste dagarna. Jag är uppe sent men vaknar ändå redan kl 5. Alla i familjen gillar inte mitt nya upplägg. Imorse när jag vaknade i ottan kom mamma med välling som jag fick ligga och äta själv i min säng. Sen bytte jag till nappen och somnade om till kl 8. Jag har varit på en liten shoppingrunda idag, och fick en jeanshatt. Jag gillar inte att ha hatt på mig, så det var ett ganska onödigt inköp. När vi hastade till bussen slet jag av hatten och slängde den på marken. Precis när vi skulle in i bussen såg mamma vad jag gjort. Bussen fick vänta när hon gick och plockade upp hatten. Pappa är iväg och donar med sin forskning idag. Sånt får han passa på att göra när mamma har semester. Jag passar inte riktigt att följa med på bibliotek och arkiv.

Inga kommentarer: