fredag 20 juli 2007

La France

Det märks att det är något i luften! Det plockas i garderober, småstädas och småhandlas. Två stora väskor har hämtats ner från vinden. Vi skall åka till Nice i Frankrike tidigt i morgon bitti och där skall vi vara i en vecka tillsammans med Hector, Kettil och Gilda. Dom är redan där. Jag har ju flugit tidigare men är ändå lite nervös. Jag tycker också det är tråkigt att jag inte kan ta med mig alla mina leksaker. Just nu håller jag på att funderar på vilka saker jag skall ta med mig.
Vi är tillbaka sent på kvällen nästa lördag. En utförlig rapport om semestern kommer alltså nästa söndag. Om vi hittar något bra internetcafé kan man väl tänka sig att det kommer någon liten rapport i veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
det blev lite fel - vi kommenterade bloggen de 13 juni
Rolf och Stina