lördag 2 februari 2008

Besök








Igår var farmor med och hämtade mig på dagis, det var lite konstigt. Sen gick vi hem och lekte och åt chips, det var jättekul. Jag fick en apa och burkar som man kan stapla. Jag var med och åt kapris och vitlöksröra till förrätt, sen gick jag och knöt mig.

Idag har vi varit mycket på stan för vi hade ärenden att uträtta. Dagis ska på utflykt i veckan, så jag behöver termos och ryggsäck. På Kungsholmen hittade vi en fräsig Laban-rygga och två nya pyjamaser. Sen fick vi punka på vagnen och tog bussen tillbaka till Söder. Vi bytte till extravagnen och gick och käkade italienskt med Hector. Sen gick vi till den mysiga barnbokhandeln vid Mariatorget och köpte en present till Viktor, för han fyller snart år. På eftermiddagen har vi varit inne, och det är tur, för det är busväder ute. Jag har lekt mycket med farmor och busat. Ryggsäcken passar bra.

Inga kommentarer: