lördag 1 mars 2008

Kolla båtar



Igår gick mamma och pappa på bio och på restaurang. Jag fick inte följa med, utan fick vara hemma hos Hector istället. Idag kom mormor och morfar hit. Jag fick en kudde och en bok och massa grejer från mina kusiner. En sittpuff, klossvagn, stor docka och massa annat kul. När vi kollat på grejerna åkte vi till båtmässan i Älvsjö. Först sov jag, och sen när jag vaknade var vi i en monter som mammas kompis hade. Där fick vi smaka ostar och bröd från Sardinien. Om vi hade haft kameran med hade ni fått se bilder på flytvästar för hundar, radiostyrda båtar i en stor bassäng och en röd ballong som jag fick. Den åker upp i luften när man släpper den. Jag tycker det är kul med mässor för det är massa folk och konstiga grejer att titta på överallt. Jag har hoppat för mormor och morfar, och visat att jag kan stå på ett ben.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Buy louis vuitton bags online! cheap louis vuitton bags on sale.Look this louis vuiton bags sale well! replica louis vuitton bags for you,Please discount louis vuitton bags on sale,buy lv bags on line! cheap lv bags for sale!Choose louis vuitton bag for you,this louis vuiton bag sale well.Choose lv bag online. cheap lv bag like this,look lv bag sale well!Discount replica lv bag online.Do please discount lv bag for you!Choose louis vuitton handbags on line! cheap louis vuitton handbags for you,look louis vuitton handbags sale well,discount replica louis vuitton handbags for you, discount louis vuitton handbags on line.

Unknown sa...

A aberration of the aboriginal Coco Chanel backpack is the tweed chanel watches
. Chanel adapted her Chanel bags
in February 1955, there were exact copies of the aboriginal advised Chanel bag
.


The Breitling Watches
developed has an operational aeronautics computer. Different styles of Navitimer Watches
are aswell accessible in the market. Navitimer World
is accepted for its outstanding durability. The Montbrillant Datora
are fabricated with the aspect of perfection.