lördag 29 november 2008

Lördag!


Idag är det lördag och då kan man få käka frukost framför TVn om man har tur. Efter frukost tittade vi i album. Farmor har gjort flera album till mig, det är kul att titta folk jag känner, och på mig själv. Ibland är det svårt att avgöra om det är jag eller Frida på bilderna. På tal om morgonbestyr så har jag blivit mycket bättre på att borsta tänderna. Jag gapar själv när mamma eller pappa kommer med borsten.
Idag ska vi gå och kolla på en vagn som både jag och bäbisen ska kunna åka i. Sen ska vi på fest hos Arvid och Hannes. Många jag känner ska dit, så det blir nog kul.
Mamma är lite risig i ryggen, så hon tycker det är för jobbigt att baxa med mig till och från dagis. Så imorgon kommer mormor och ska fixa det i några dagar. Det blir roligt.

Inga kommentarer: