söndag 9 november 2008

Strumpor till far

Jag gav paket till pappa idag. Det var garn och specialgodis från engelska butiken i Söderhallarna. Han har önskat sig nya varma strumpor, och nu ska mamma sätta igång och sticka. Efter lunch tog vi bussen och gick på Andy´s lekland. Jag rullade runt i bollhav, åkte långa kanor och hoppade i olika grejer. Röd som ett stoppljus var jag i ansikten när vi rullade vidare och skulle köpa en potta till mig. Mamma och pappa tyckte 400 kr för en potta var lite i överkant, så vi avvaktar lite.
På tal om paket så har jag börjat tänka på vad jag önskar mig av Tomten, ifall han skulle kika in på min blogg.
Filmer (t.ex Spöket Laban och Grisen Benny)
CD med barnmusik
Böcker om att få syskon
Mjukisbyxor och långärmade tröjor (92-98)
Pyjamas (92 - 98)

Inga kommentarer: