söndag 18 maj 2008

1, 8, 9,12






Igår kväll kom Hector hem till oss, för vi skulle passa honom. Vi lekte olika lekar. Först sprang vi runt i lägenheten och sen satt vi i mina platskorgar. Vi avslutade med att springa och kasta oss i myspuffen. Man kan inte springa hur som helst då, Hector måste räkna in. 1, 8, 9, 12 räknar han. När mamma och pappa skulle äta middag var Hector lite ledsen, så då skulle vi få sitta med och äta glass. Men Hector åt ingen glass, så jag fick hans portion också. Sen somnade jag i stora sängen med mamma, och Hector låg ute i soffan och såg ett fiskprogram med pappa tills han somnade. Mamma smög iväg på fest sen.
Idag har vi varit på stan och köpt lite kläder till pappa. Jag fick shorts. Sen gick vi och tog en burgare. Jag får inte äta så mycket pommes frittes, men när jag har ätit min burgare och druckit mjöklen brukar jag få smaka. Det är jättegott att doppa i ketchup. Ikväll ska jag bada och se på Fem myror.




Inga kommentarer: