söndag 4 maj 2008

Örebro borta

I förra veckan frågade pappa varje dag om det kommit någon post till honom. Det verkade som om han väntade på något och i onsdags fick han äntligen ett paket. Det var egentligen ett paket till mig och det innehöll en MFF-träningsoverall. Byxorna var lite stora men jackan kan jag ha nu. Den hade dessutom en huva som jag gillar. Eftersom den passade så bra trodde jag att jag skulle få följa med pappa och Pelle till Örebro idag och titta på fotboll men jag är tydligen för liten.
Det har varit ganska fint väder på sista tiden så i går eftermiddag gick vi till Mariatorget för att köpa glass. Jag fick en hel bägare med mjukglass. Det var så mycket att jag inte orkade äta upp allt. I morgon är det dags för dagis igen. Jag har inte varit där sedan i onsdags så det skall bli kul och höra vad dom andra gjort i helgen.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla gumman!
Kan det inte vara farligt att gå omkring med en sådan tröja i stora staden? Det hade kanske varit bättre med en från Lunds BK.

Kram från farmor