lördag 17 maj 2008

Gummistövlar




Det har varit lite snack på dagis om att jag har varit i tidningen. Och häromdan var det föräldrafika på mitt dagis med lite avslutningstema. Pappa kom och så fick jag en ros och en skiva med massa bilder som dom tagit på mig på dagis. Här visar jag några stycken. Dom bästa bilderna kan jag inte visa här på bloggen, för det är andra barn med på dom.

Igår var vi hos Vera och Ivar. Det bjöds på champagne och snittar och annat festligt, för dom har sålt sin lägenhet och ska flytta. Vi fick gå hem ganska tidigt. Jag hade inte somnat, så jag var ganska stökig och spottade nötter på golvet, spillde vatten och var högljudd. I dag har vi köpt gummistövlar till mig, fast jag gråter när jag har dom på mig. Snart kommer Hector hit. Vi ska passa honom ikväll.


Inga kommentarer: