fredag 25 juli 2008

I Kristinehamn








Nu har jag kommit hem efter några dagar hos mormor och morfar. Jag sa "samor" till mormor också, fast dom försökte förklara att det heter mormor. Jag fattade inte riktigt, men det kanske ger sig när jag träffar båda samtidigt när jag fyller år. Jag har åkt båt och kört in och ut med markisen och träffat kusinerna. En dag var vovven Ben på besök, och jag tyckte det var jättemysigt att sitta brevid honom och klappa. Jag gav honom godis också. Självklart har jag badat i poolen flera gånger. Det är kul att hänga i trappan och att hoppa från kanten. Igår fick jag en kompis i poolen. Hon heter Alice och vi är ungefär lika gamla och har likadant hår. Jag har cyklat en del också, för jag fick ärva en trehjuling. Som tur var baxade mamma och pappa med cykeln på tåget hem, så nu ska jag börja cykla ute på gården. Ikväll ska vi hem till Henrikssons.

Inga kommentarer: