måndag 3 september 2007

Blixtar på natten

Ibland tycker jag att det plötsligt blixtrar till när jag sover på natten. Det har visat sig att mamma och pappa tycker att jag sover gulligt ibland och fotograferar mig. Nu sover jag extra gott med mina nya lakan. Annars börjar livet återgå till det vanliga efter sommaren. Idag började vi dagen med att lämna in hjulen till vagnen på lagning. Sedan rullade vi ner till Långholmen där vi fikade med Per, Annette och Ivar. Ivar är sjuk och orkade inte riktigt leka med mig. På eftermiddagen har det varit lite oroligt väder så vi har bara varit ute en kort sväng och kollat om hjulen var klara vilket dom inte var. Precis när vi kom hem ringde dom däremot och meddelade att dom var klara så i morgon skall jag rulla i min vanliga vagn igen.

Inga kommentarer: