lördag 29 september 2007

Lördag


I morse såg jag att mamma spolade vatten i badkaret och plockade fram mitt babyschampo. Då blev jag lite nervös, och började gnälla. Jag har inte tyckt att det varit så kul att bada på sista tiden, men det gick faktiskt bra idag. Sen när mamma badade höll jag henne sällskap och stod och plaskade med händerna. Mitt hår har blivit längre och det kan bli väldigt trassligt ibland. Efter hårtvätt brukar jag få en klick av mammas hårkräm i lockarna för att det ska gå att kamma. När butikerna öppnade gick vi ut och köpte lite förvaringskorgar. Innan mamma och pappa fyller dom med sladdar och glödlampor passade jag på att provsitta i en plastkorg. Det var lite trångt, men det gick.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Louis Vuitton brings all the fabulously extravagant louis vuitton
into our lives, but which is the best lv
for you, it is one of the smaller louis vuitton bags
. The lv handbag
itself is classed as a city replica louis vuitton handbags
however you don't have to belong in the city to have this louis vuitton handbags

Unknown sa...

The hermes handbags
may be one of a lot of big-ticket accessories in the world. It can yield three to four crocodiles to accomplish one Hermes Evelyne
, the abate of scales on the skin, the amount is college of the hermes scarf
.These consign vouchers to advice people, to save the acquirement of any Coach Wallets
aperture a few dollars of locations store. Everyone is not advantageous abundant to win the Coach Wristlet
, any time in any abundance Coach Ergo
. These coupons can aswell be acclimated to acquirement approved abundance abutting Coach Gallery
variety