onsdag 26 september 2007

Tvätt

Jag har börjat bli lite rädd för tvättmaskinern i tvättstugan. Tycker det är lite otäckt när det bara snurrar och snurrar. Mamma hade ett sent möte idag så pappa fick sköta tvätten och eftersom jag inte kan vara ensam var jag tvungen att följa med. Pappa kom på nått smart och satte mig i en tvättkorg och det var så konstigt att jag inte alls tänkte på tvättmaskinerna.
Annars har vi tagit det ganska lugnt idag. Jag ville inte riktigt sova på förmiddagen och tog istället en ordentlig eftermiddagslur. Efter den gick vi till lekplatsen i Skinnarviksparken där vi inte brukar vara så ofta. Det var ganska skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sigrid!
Nu tycker jag du börjar bli lik din pappa som han var när han var liten. Då var han jätterädd för allt som brummade t ex dammsugaren som han kallade för Bruse". Mest rädd var han för en borrmaskin.
Kram från farmor