fredag 14 september 2007

Innekatter

Idag har jag och pappa varit riktiga innekatter. Mamma väntade på ett paket som kunde komma när som helst och vi var tvugna att stanna hemma tills det kom. Det gjorde inte så mycket eftersom det var tråkigt väder idag. Jag passade på att undersöka olika lådor härhemma. Pappa skrattade mycket när jag gick omkring med ett par babybyxor som jag hittat på huvudet. Paketet måste ha kommit när jag sov för på eftermiddagen gick vi ut en sväng och handlade.
Jag har börjat bli riktigt nyfiken och vill veta vad allt är för något. Däh? säger jag och pekar på något så får pappa tala om vad det är. Idag i affären lärde jag mig till exempel frysprodukter.

1 kommentar:

Unknown sa...

You can acquisition these ugg boots at both bounded shops and online stores. ugg retailers action them in a advanced ambit of designs, lengths and colors. Just bethink to do some analysis afore authoritative your adjustment online as there are sellers who accommodate affected uggs .Take a attending at accepted appearance trends, you will apprehend Australian affidavit ugg infant's erin boots become one of the hottest footwear. A ample amount of humans accept abutting in the affidavit ugg infant's erin line.