måndag 3 december 2007

Fyra portioner

Idag var det dags för dagis igen och idag skulle jag äta där för första gången. Alla var mycket imponerade av min aptit. Jag åt nämligen fyra portioner. Efter maten gick alla andra barn och vilade och då kom pappa och hämtade mig. På onsdag skall jag stanna kvar och vila. Mamma och pappa undrar lite hur det skall gå till. Idag somnade jag på vägen hem och sov i 2.5 timmar. I morgon skall jag vara ute för första gången på dagis. Pappa och jag tog en tur på eftermiddagen för att köpa vantar men det blev fiasko. Först tittade vi i babyaffären som ligger precis vid oss men pappa tyckte det var dyrt där. Sedan tittade vi på Åhlens och HM utan att hitta något bra så vi gick tillbaka till babyaffären och då visade det sig att den stängde tidigare idag.

Inga kommentarer: