lördag 22 december 2007

Julförberedelser




Det är säkert några som undrar hur min jultavla ser ut. Jag har ju nämnt den här på bloggen. Så idag visar jag en bild på tavlan. Jag har varit med mamma på julshopping idag igen. Fast jag tycker hon handlar mest till sig själv när hon julshoppar. Klänningar från butiker vid Mariatorget bland annat. Jag har inte köpt några julklappar i år, så i morse tog jag och slog in mig själv i ett paket. Jag har varit och hämtat paket idag som kusinerna på Hammarö har skickat till mig. Vi ska snart börja packa, för vi åker till Skåne i morgon. Vi ska fira lillejulafton hos farmor. Jag tror det är en skånsk tradition. På julafton ska vi till Viktor.
Idag gratulerar jag mormor som fyller år. Grattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla gumman!
Oj, vad farmor längtar efter dig. Nu har farmor satt upp alla sina tomtar så det är ett riktigt tomteland här. Du kommer nog att gilla att pilla lite på dom.
Kram från farmor som också grattar mormor.