söndag 9 december 2007

Helgen







I fredags tog vi tåget till Värmland. Det är lite trist med tåget, för mamma och pappa vill att jag sitta stilla. Jag var uppe sent i fredags, kl 10 somnade jag. Jag sov länge nästa morgon, och det var tur för det blev ett fullmatat program på lördagen. Först åkte vi en snabb sväng till gammelfarmor. Vi tog en fika i stan och kollade lite i butiker också. Frälsningsarmén spelade julsånger ute på gatan, det gillade jag. Sen åkte vi och hälsade på kusinerna på Hammarö. Det var jättekul där med massa leksaker som var nya för mig. Jag fick med mig två kassar leksaker hem. Dom stora spelade olika TV-spel. Sen på kvällen när vi kom hem tittade mormor o morfars grannar in till oss. Jag klättrade i trappan och käkade jordnötsringar. På hemresan idag låg jag och sov i sätet brevid pappa.

Inga kommentarer: