måndag 20 augusti 2007

Nya grejer

Det är fortfarande jättekul att leka med alla nya grejer. I morse körde vi först med leksakståget och sedan körde vi runt i lägenheten med bilen. Efter det försökte vi leka lite med klossarna. Det gick bäst för pappa. Mina torn bara rasar när jag blir sugen på att undersöka den understa klossen.
Efter min lilla morgonlur gick vi iväg till pappas jobb där vi skulle hämta en nyckel till skärgårdsstugan som vi skall till i nästa vecka. Vi passade även på att äta lunch där. Alla ville hålla mig och leka med mig. Jag gillar uppmärksamhet så jag bjöd på lite olika tricks som att peka på näsan och klappa händerna.
Pappa tyckte det var längesedan vi var i Tanto så på eftermiddagen gick vi dit och åt glass. Det är tur jag inte har så många tänder som det kan isa i för jag biter av stora bitar från glassen.

Inga kommentarer: