måndag 13 augusti 2007

Måndag

Efter allt resande är det ganska skönt med en helt vanlig dag på Söder. På förmiddagen var pappa och jag ute och tittade på födelsedagspresent till mig men vi köpte ingenting. Efter ett tag gick vi istället till Skånegläntan och lekte lite i sanden. Kettil och Hector var också där. Vi gungade lite också innan vi gick hem. Pappa brukar alltid låta mig gunga lite efter sandlådan så att den värsta sanden försvinner. Eftersom jag hade uppvikna jeans på mig fick vi ändå hem en hel del grus. Väl hemma var det skönt att äta lite och sedan sova på min vanliga tid.
På eftermiddagen var vi ute och gick en liten sväng bort till Medborgarplatsen. När vi kom hem fick jag smaka pysvatten av pappa. Det är riktigt varmt och kvavt ute så vi var jättetörstiga.

Inga kommentarer: