söndag 12 augusti 2007

Värmlandshelg


Jag har precis kommit hem från Kristinehman där jag hälsat på mormor och morfar i helgen. Farmor och farfar och Eva var också där. Vi har kollat på stan och så åt vi lunch på ett mysigt ställe som ligger i gamla hamnkvarter. Vi blev överraskade men glada av solen, så lördag eftermiddag hängde vi vid poolen. Pappa och farfar badade med mig, det händer inte varje dag. Det går ganska vilt till när jag badar, jag plaskar och härjar. Efter badet fick jag provaköra en Bobbycar som kusinerna Oliver och Sebastian hade med sig. Jag grejade med lego och petade Ben som är en hund lite på nosen. Dom vuxna hade goda middagar på kvällarna, men på lördagen var jag så slutkörd så jag fick gå och lägga mig innan middagen började. När vi var på stan var vi inne på turistbyrån. Pappa bläddrade blixtsnabbt fram minsta storleken av Kristinehmanströjan som dom sålde där. Mamma var först lite tveksam till inköp, men hon ändrade sig. Jag är jättetuff i tröjan, bild kommer säkert senare. Tågresan hem idag gick väldigt bra. Helena var med, så jag fick väldigt mycket uppmärksamhet och behövde inte röja så mycket som jag brukar göra.

Inga kommentarer: