torsdag 23 augusti 2007

En konstig dag

Dagen började lite konstigt. Mamma och pappa hade glömt att köpa bröd så jag fick äta välling och banan till frukost. Jag brukar ju bara få välling på kvällen så det blev lite förvirrande. Innan morgonluren lekte jag lite med pappas plånbok så han fick samla ihop kort och pengar i hela lägenheten. Sedan gick vi till stan och letade efter billiga fiskegrejer. Vi käkade även lunch med Nikolas och Walter. Efter min lilla middagslur gick vi ner till Drakparken där vi träffade Johan och Hannes. Hannes hade varit på sin första dag på dagis idag. Jag lekte lite i ett klätterhus. Det var jättekul. Jag är fortfarande lite för liten för att åka rutchkana själv så pappa får hålla mig när jag åker. Sedan mötte vi mamma som kom med min sommarvagn för vi skulle gå och hämta vår kaffemaskin som äntligen var lagad. Maskinen är så stor så den fick åka i min vanliga vagn så fick jag åka sommarvagn. Det var lite konstigt.

Inga kommentarer: