tisdag 12 juni 2007

Goda nyheter

Pappa såg glad ut när han kom och hämtade mig hos Mia igår så jag förstod att MFF hade vunnit. Det gick bra att passas av Mia. Dom har jättemycket saker som jag ville krypa runt och känna på så Mia fick jaga mig lite i början. Mia tyckte det var lite jobbigt när jag och Ella blev lite ledsna samtidigt. Till sist somnade jag i Ellas säng. Ella som bara är en liten bebis var vaken längre än jag.
Idag är det lite sämre väder. Det var ganska skönt att slipa solkrämen. Pappa och jag var ute på en promenad i förmiddags. Pappa skulle hämta ett paket men paketet hade inte kommit än. Sedan rullade vi ner till lekplatsen i Tantolunden där jag gungade ett tag. I eftermiddag skall vi åke ut till en som jobbar på pappas jobb och som bor utanför Knivsta. Vi skall åka bil och det tycker jag är spännande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt taskigt att du inte fick följa med på fotboll. Jag ska skälla på din pappa nästa gång jag pratar med honom.

Anonym sa...

BP marknadsför sig visserligen som familjealternativet så det hade nog funkat. Är dom kvar nästa år (vilket inget tyder på. Shit vad dåliga dom var) får det bli premiärmatchen.