onsdag 13 juni 2007

Hund

Igår var jag och pappa hemma hos Björn som jobbar på pappas jobb. Alla andra som jobbar på pappas jobb var också med. Vi åkte bil. Det blir man ganska sömnig av. Jag somnade både på vägen dit och vägen hem. Björn hade en hund och det var ganska kul. Jag tycker att hundar verkar ganska mysiga och brukar alltid peka på dom när vi är ute. Hunden tyckte nog jag var lite jobbig när jag ville dra i den. Den kunde ju inte veta att jag aldrig pillat på en hund förut.
Idag har vi handlat lite grejer som pappa skall fästa olika sladdar i. Sedan har vi varit i Skånegläntan och gungat och lekt i sandlådan. Jag vet inte riktigt vad pappa tänkte på när han släppte ner mig i sandlådan med vita byxor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför lägger Sigrid inte upp lite filmsnuttar. Hade varit cool.

Anonym sa...

Kommer nog inom kort.