måndag 25 juni 2007

Måndagspromenad

Idag har jag och pappa varit ute på en ganska lång promenad tillsammans med Kettil, Hector, Johan och Hannes. Vi gick längs Årstaviken ända tills Söder tog slut. Sedan gick vi till ett café som hette Fåfängan och låg högt uppe på ett berg med utsikt över hela stan. Sedan drog jag och pappa in till stan för han var tvungen att göra ett återbesök hos optikern. Sist han var där hade han nått konstigt i ögat. Han hade nog fått en släng av min ögonsjukdom. Idag var han bättre. Sedan träffade vi mamma och gick till NK och köpte en present till bröllopet som vi skall till på fredag.

Pappa brukar tjata om vad olika saker heter. Jag brukar peka på lampan och och säga paaa. Igår pekade han på mamma och frågade vem det var. Vov vov sa jag och pappa tyckte det var jättekul.

Inga kommentarer: